با سلام

در سال گذشته فایلی رو برای [tooltip text=”محاسبه مالیات حقوق سال 1392″ gravity=”nw”] جهت مطالعه مطلب کلیک کنید[/tooltip] قرار دادیم،علیرغم اینکه در فایل قبلی تمامی موارد قانونی جهت استفاده از اون فایل برای سنوات بعدهم لحاظ شده بود و تنها با وارد کردن مبلغ معافیت سال مورد نظر،تمامی محاسبات بدرستی صورت می گرفت،اما با قانون جدید مجلس برای سال 1393 و یکسان سازی نرخ مالیات کارکنان بخش خصوصی و کارمندان دولت عملاً فایل قبلی ما هم از دور خارج شد.

بنابراین تصمیم گرفتیم تا فایل جدید رو بر مبنای قانون جدید تهیه کنیم و موارد قانونی برای محاسبات سال بعد رو هم لحاظ کردیم تا ان شاءالله برای سنوات آتی هم مورد استفاده باشه.البته تمام سعی ما در این فایل این هست تا ابهام کارکنان رو در میزان مالیات مکسوره از حقوق برطرف کنیم و تا حدودی هم به حسابداران محترم کمک کرده باشیم که البته دوستان حسابدار با تعمیم این فایل و جدول به فایل محاسبات حقوق میتونن از محاسبات دستی اجتناب کنن.

 

توضیحات :

[box type=”info” ]این فایل اکسل از سه صفحه (Sheet) به شرح زیر تشکیل شده است :

  1. راهنما : دراین صفحه نحوه استفاده و ویژگی های فایل بیان شده است.
  2. جدول مالیاتی : در این صفحه تهیه و تنظیم جدول مالیاتی هرسال با توجه به مواد قانونی مندرج در قانون مالیاتهای مستقیم و سقف معافیت مالیاتی هرسال نگارش شده است.
  3. محاسبه مالیات : در این صفحه میتوانید با وارد نمودن حقوق و مزایا، مالیات حقوق خود را محاسبه نمایید.[/box]

[box type=”download” ]

[dropshadowbox align=”none” effect=”lifted-both” width=”autopx” height=”” background_color=”#f7ebd9″ border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ]لطفاً هرگونه نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و مشکلات در خصوص این فایل را در بخش نظرات همین مطلب اعلام و یا به آدرس پست الکترونیک Info@Naryanian.com ارسال نمائید.[/dropshadowbox]

موفق و سربلند باشید